onsdag 18 juli 2012

Vänta på SYTYCD

En dag till vi fått lägga i sommar arkivet. Ja idag har det varit både soligt och varmt. Nästan så att man skulle kunnat åka till stranden. Det gjorde vi inte, nej för flisan har fått hög feber igen, nästa kindtand på frammars. Besvärliga bassingar det där. Man riktigt hör och ser hur ont hon har. Lilleman hade inte ens i närheten samma besvär. Liten febertopp samma dag sen var det över liksom. Så olika det ändå är.

Alldeles tröttmosig av en knölig natt höll jag helt på glömma bort min bokade tid med Kristi imorse. Men jag hann, ganska precis kan vi säga. Piijhu!! Hon tog hand om skatboet till ruffs som bytt plats med min frisyr på sistånde. Så nu är man så där frissigt fin inför helgens alla planer.

Nu sitter vi i soffan och väntar på Marys "hot tamale" tåg och dessa fantastiskt duktiga dansare i "So you think you can dance". Magiskt bra. Käckar Tuc kex efter en enligt mig fatalt misslyckad middag. Jag menar ok om jag "screwed up" såsen men kycklingen också! Det är bara för dåligt.

Sen måste jag hinna en snabbvända ner i tvättrummet innan SYTYCD. För i morgon är en stor dag vet ni. I alla fall för lilleman. Han ska nämligen få åka tåg för första gången. Gissa om han är en spänd liten kille. Han har gått hela dagen och pratat om att "åka tåg mojon". Så vi laddar och hoppas på att lillsiss är piggare så att vi alla kan åka. Åka tåg.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...