måndag 24 januari 2011

Planering

Nu när man jobbar och har lilleman på dagis gäller det att plocka fram stora planerings-takten. Måste nog kavla upp ärmarna och bli bättre på den biten nu. Så idag, blev det en lättlagad middag, Melvin fick blodpudding = tid till mig att laga middag åt mig och Christoffer. 
Nu står morgondagens middag på spisen respektive ugnen, så är det bara att värma imorgon. 
Rabattkupongerna ligger i arbetsväskan för morgondagens shoppingtrip efter jobbet. 


Kursen jag gått har nu slutat och det är bara betygssamtalet kvar. Resultat hittills är: uppg1 VG, uppg2 VG, delprov 40 av 44 =G (de sätter bara G/IG) och slutprovet 30 av 35 = VG. Borde känna mig jättenöjd och stolt, men är inte totalt nöjd. Hade hoppats på mer iaf på uppg2! 
Jaja...kanske går bättre på nästa, om det blir som jag tänkt, att läsa under mammaledigheten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...