söndag 10 juni 2012

En förmiddag i trädgården

Oj oj vad gubbarna bygger! Nu är förrådet nästan färdigt och vi har varit ute allihopen för att bidra med något i projektet. Jag och lilleman har städat upp skräp och spill. Och starka var vi. Gubbarna håller på med det sista, ja förutom målningen förstås. 

För att trotsa det "inte så mycket sommar" vädret så gjorde vi lunch ute ändå. Kvavt är det och jag tror att det snart kommer till att regna. Så det där med träning vet jag inte riktigt hur det blir idag. hoppas att jag kan finna någon inspiration någonstans för just nu har jag noll. 

Blommor får jag inte jätte ofta, men idag kom lilleman med en. Den må va liten men ändå en blomma! Mammas hjärta.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...