torsdag 22 juli 2010

Hemkommen och färdig flyttad!

Ja, nu har vi kommit hem för ett par dagar, en vecka sen från Lofoten, Piteå och all myggen! :)
Det blev en kul resa och jag kommer verkligen att åka tillbaka till Lofoten igen. Melvin hade många fans efter banan och många lagmedlemmar blev på bra humör och fick gnistan tillbaka när det såg hans lilla leende när de kom traskande.

Jag och Rickard gick och åt lunch på chiliköket när vi kom ner till Piteå, skit vad gott det var. Åt nån sorts mix tallrik med Tai-toast, friterade räkor och vårrullar. Mums! Provade dessutom deras små chili-röror, en av dem var verkligen inte att leka med, trodde tungan skulle trilla av!

Kolla in coola bilder och Video på www.exploresweden.se ! Grymt race och träningsgnistan har ju kommit tillbaka ganska mycket. Har beställt en Yoga DVD idag, som jag tänkta att jag kunde köra antingen på morgonen när eller på kvällen. Tänkte att jag skulle bli lite smidigare, innan mina muskler krumpnar ihop till små bollar. Skulle knyta ett snöre på en bakficka på mina shorts när vi var i Piteå, och spännde mig i ett konstigt läge och hela bröstmuskeln typ hängde sig... skumt!

Väl hemkommen från detta äventyr väntade en flyttning av alla våra grejor bort till huset. 2 dar så var allt gjort! Känns riktigt bra nu kan jag lova, nu är det bara det trixiga att hitta allt och få det till rätt ställe. Det ständiga svaret när Rickard frågar vart någonting är börjar ALLTID med ett "Öhh?".

Just nu har vi besök ifrån Bensbyn och imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Ola fyller år och det firar vi med Oxfilé!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...