onsdag 15 december 2010

Nog med minusgrader

Nu tycker jag att det räcker med vinter och kyla. Nu får det för min del gärna få bli sommar! speciellt om det ska vara så kallt som de senaste dagarna med minusgrader på 20-24. Håller ju på frysa tassarna av mig när jag jobbar.

De senaste dagarna har det inte hänt nå mycket dramatiskt. Jag känner mig dock som en flodhäst med dåligt minne. Det börjar hända lite nu, kroppsmässigt. Men fortfarande bara så pass att man känner sig som man ätit alldeles för mycket under en tid. Minnet däremot vet jag inte riktigt vad som sker. När Rickard gick ut till bilen i morse hade jag tydligen lyckas lämna den både olåst och med nyckeln lyggandes i den. Kanske en nackdel med att man inte behöver nyckeln fysiskt för att köra bilen (mer än att den behöver befinna sig i bilen). Helt otroligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...