torsdag 27 juni 2013

Att vara så trött så man känner sig sjuk

Barnen diggar starkt att pappa fixat sandlådan. 


Har ni varit så trött någongång?
Så där sjukt trött så man typ känner sig febrig. Ja, ungefär så känner jag mig just nu. Ligger en smuuula minus på sömnen sen inatt kan jag ju säga. 
Blev en sen kväll då jag lyckas upptäcka att vi fått nå skit på datorn och bestämde mig för att försöka göra en hjälte-insats och få bort det. Laddade ner ett program och sökte igenom datorn. Vilket tog så där  sjuuukt lång tid. Ni vet när man väntar och väntar och väntar och det inte skett en % på typ en kvart. Sen kunde jag ändå inte ta bort det eftersom jag behövde den "fulla" versionen. 
GAHHH!! 

Nu är jag ganska beredd att sova. Men tänkte göra ett nytt försök att rädda datorn. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...