tisdag 26 november 2013

Ha korta dagar

 
Nu börjar det verkligen vara korta dagar. Det är mörkt när man går till jobbet och det skymmer tidigt. Man får verkligen passa på att lapa dagsljus så man inte blir så vintertrött. Förra vintern var något i hästlängd när det gäller just det. Har nog aldrig varit så vinter trött någonsin. När man börjar nalla av barnens D-vitamin droppar då är det illa.  Förhoppningsvis klarar jag mig bättre i år då i alla fall sommaren var bättre. Håller alla tummar och tår på den.
 
Som vanligt har jag inte riktigt förstått att det snart är jul. Är som att den hoppar fram bakom ett hörn varje år. Fatta!
Hur går det för er? Alla klappar klara eller som för mig, inte en enda inköpt?



1 kommentar:

  1. Undrar om det är därför jag är så trött, redan brist på D-vitamin...

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...