torsdag 23 januari 2014

Den här dagen alltså


Den här dagen borde gå till världshistorien. 
Helt sjukt banne mig. 

Det börjar med att jag "försov mig". Inte i den meningen att jag kom jätteförsent till jobbet så och hade arga medarbetare. Nej. Men så pass att jag sov mycket längre än vad jag brukar och fick smärre panik när jag väl vaknade. Dåligt liksom. 
Att jag sen lyckades dra iväg mitt slutbetyg i fel mail till både "control tower" hos vår kunds kund och samtidigt hela "operationsteam" hos vår kund på jobbet. Smidigt Theres, smidigt! Bifoga rätt dokument Theres!! Dock fick jag ju en tidig gratulation på födelsedagen, inte illa. 
Vi fortsätter med att jag tar med mig en tom matlåda när det är dags för lunch, så att jag får gå hungrig resten av dagen för att jag inte orkar gå över och hämta den som min mat faktiskt låg i. 

Nej tro inte att det slutar där. Nej nej. När klanten är i gång är klanten fenomenal.
Jag åker och handlar lite, trött och smått (eller helt komplett) ofokuserad på vad jag håller på med. Pratar i telefonen med bästa C och ska som vända mig om lite grann. Vrider kundvagnen med en hand (eftersom jag håller telefonen i den andra) står lite nära kanten på kyldisken. Istället för att bara vrida runt sig så trycker kundvagnen mot mig. Så pass att jag tappar balansen och sätter mig i korvdisken. 
Ja, jag sätter mig på korven. Bokstavligt talat.  


1 kommentar:

  1. Men vilken dag.. hoppas att den har varit bättre idag :)

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...