söndag 2 februari 2014

Att börja igen.

Jag har bestämt att jag och mannen ska köra en kur i två veckor. Japp. En återhämtning för magen, mest för mannens skull men även för att jag ska minska sötsuget och må bättre.  Har haft en massa pyssel för mig med detta. Handlat hem en massa saker som jag knappt vet hur jag ska laga till, och saker som jag vet att jag kommer ha problem att få i mig. Oooh, det nästan kryper i kroppen och nackhåret ställer sig bara jag tänker på det. Men det är väl bara att bita i. visst?

Har bakat fröknäcke som kanske inte blev så bra som jag hoppats på. Försökte mig på att koka kronärtskocka men fattar fortfarande inte riktigt hur man gör. Vet som inte riktigt hur det ska vara heller om jag ska vara ärlig. 
Men jag tror på detta och är mer an taggad på att starta igång det! 

Helgen spenderade vi en massa tid på stan, va ner och kollade in jippona för kulturhuvudstadsåret. Handlade en del till barnen och lyckades fynda ett par skor själv. En mycket behaglig helg faktiskt. 
Nu ikväll ska jag förbereda för starten på kuren. Har ingefärste som ska kokas, och plocka fram kyckling till middagen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...