söndag 17 januari 2016

Tillbaka till rutinerna

Nu har det gått en vecka sen skolstart och dagis start.  Det betyder en vecka tillbaka i de vanliga rutinerna. Med våra nya familjemedlemmar går det bra även med dessa rutiner, men det är klart att det är lite pyssel. Hinna ut med hunden innan lilleman vaknar. Gärna fått upp de andra, klätt sig och ställt fram frukost också.

Mellan ammande, vyssande, blöjbyte, rastande av hund och utfodring av mig själv och ibland ett barn eller sambo så försöker jag börja röra på mig och träna. Att försöka komma tillbaka till den formen jag var för två somrar sedan är mitt mål detta år. Och det ska fasen bli så!!

Idag tog jag året första löprunda. Förvisso rätt kort, relativt långsamt och väldigt försiktigt. Men det kändes bra. Bra att få komma igång igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...