tisdag 9 februari 2016

Fetisdag

Idag är det fetisdag. Då äter man semlor enligt tradition. Så även här. Denna gången testades Nutella semlan. Enligt mig en smula bättre än vanliga. Jag har ju aldrig riktigt gillat mandelmassa så där jättemycket. Helt ok alltså. Tills efteråt. För då mådde jag faktiskt lite illa. Haha.

Här har förkylningen fortsatt att bo och jag börjar vara riktigt less på den. Vill inte annat än att bli frisk och kry så man kan komma i gång och träna. I torsdags gick jag en promenad i ren protest. Höll på bli galen av att knappt gå ut genom dörren. Idag låtsades jag att jag var frisk, funkar så där än så länge. Men tänkte att jag kunde försöka vara tillräckligt övertygande så bacillerna lämnar mig i fred.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...