torsdag 16 april 2009

Portbron - semester!



Dags att förnya sidan med lite info. Jag har hunnit fylla hela 25 år (i söndags). Inte så mycket att säga om det, mer en parantes. Tack till alla som hört av sig och tagit tid att komma hälsa på mig. Min lilla-syster (1,5år) hade iaf väldigt roligt med våra smått skräckslagna katter när hon försökte fånga dem. Roligast att hon faktiskt lyckades fånga in Tipex i vår kattbur sedan stänga igen och bära på honom. :) Kan kanske få upp en liten bild på det sedan. :)


Ett litet smakprov:







Är i fjällen mellan Hemavan och Tärnaby. Inte så bra surfing möjlighet, går extremt långsamt mellan varven. Har hunnit med att ta en snabb pimpeltur i måndags, men det blev inte så långvarigt då det blåste rätt kallt.





Tisdag tillbringade vi dagen i Hemavans alpina sluttningar. Kidsen åkte rätt länge, stannade mest upp för att trycka en burgare för lite energi. Jag, Rickard och Gabriella tillbringade dagen bredvid och i barnbacken. Vi försöker nämligen lära oss att åka snowboard, inte helt enkelt. Men det var riktigt roligt.

Igår tog vi det ganska lugnt då vi var lite trötta efter tisdagen. Tog mest en promenad, och lät kidsen va i backen hela dagen. Var en skön dag.

Idag har vi varit i Tärna och åkt korgliften upp till toppen. Men hur det gick tänkte jag återkomma med i morgon då jag ev hittat en datakabel så jag kan dela med mig av lite bilder. :) Nu ska jag snart sussa, är otroligt trött.

Godnatt allesammans!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...