torsdag 10 september 2009

26+0 och ont i magen

Fick så ont i magen i går kväll och vaknade inatt och de hade inte gått över imorse heller. Nu har det lagt sig lite och jag hoppas och tror att det bara är min mage som inte "fungerar" så bra som den borde. Känns som att det borde vara något sånt.

För övrigt löper väl allt på som normalt. Förutom att jag inte "löper". Vill träna men har så svårt att hitta motivation och vad jag vill göra. Har lite problem med ena sidan av "höften". Min rumpmuskelatur är för kort och jag får ont, och har svårt att hitta något som inte "förvärrar" det. Försöker strecha men tycker inte det bli bättre, börja känna mig lite frustrerad. Vill köra Bodybalance men idag var det både ont om tid och ont i kroppen. Skulle kunna ta en promenad men jag skulle vilja känna mig mer "slut" efter träning. så där skönt utmattad.

Tro att jag ska ring min vårdförsäkring imorgon och se om jag kan få hjälp av en sjukgymnast som min barnmorska rådde mig till pga av bäcken besvären

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...