onsdag 23 september 2009

27+6 bakom revbenen

Snart 28 veckor avklarade. Mår alldeles utmärkt fortfarande. Jag har en mage som växer så det knakar. Bebben lever rövaren och försöker möblera bakom mina revben. Känns riktigt bra och mysigt. Börjar bara bli lite trångt där inne bara.

Funderingar börja röra sig mer och mer om förlossningen och tiden direkt efter. Hur kommer julen att bli? Vill jag ha besök hemma över jul eller bara vara själv med barn och Rickard? Har vi allt vi behöver? Nappar och smågrejor vet jag att vi måste införskaffa. Amningskudde, bärsele, mm..
Vad ska jag packa med mig till bb? Har sparat en lista från ett forum, men när ska man börja ha den färdig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...