fredag 8 januari 2010

20 minus promenader

Har fått otroligt lust att träna, har dessvärre inte något träningskort då mitt har gått ut, plus att med lilleman så blir det mer komplicerat. (eller egentligen inte, bara mer tanke och planering) Sen är det så trååkigt att det ska vara så kallt, hade det inte varit tillräkligt med -10 i stället för -20-25. Har tagit oss ut och tagit några promenader men som sagt det är lite väl, man vill inte ta några megalånga promenader iaf.
Men jag måste säga att jag beundrar de som ändå tar sig ut för en löprunda i dessa minusgrader, önskar jag vore så pass tränad, motiverad och tålig att jag fixade det. Men det sitter väl bara i huvudet egentligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...