fredag 19 februari 2010

Gamla annonser - ny inkomst!

Härligt när folk ringer och vill köpa något som man haft på annons för JÄTTE länge sedan och som man trott att annonsen inte varit kvar på. Sålde precis ett par sängben för en hunka!
Ringde en kvinna och frågade om de var kvar, jag var tvungen att ringa till Rickard sen för att dubbelkolla så att vi inte hade kastat dem. Kvinnan som ringde måste ha trott att jag var lite halft galen och smått förvirrad då jag inte lät riktigt säker på min sak på telefonen. Ska jag vara ärlig trodde jag faktiskt att hon ringt fel först. Men hon blev iaf glad att de var kvar och har nu varit och hämtad de, så nu är vi lite småskrammel rikare!
Är nästan som att gräva i någon ficka på något gammalt plagg man inte använt på ett tag och hitta pengar.
Underbart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...