torsdag 25 mars 2010

kom i gång än en gång

Än en gång så har jag lagt upp en plan på hur jag ska komma igång med träning och mitt sunda liv. Jag börjar med en 2 veckors plan där jag har lägt upp väldigt enkla mål för att inte känna mig stressad eller att jag ska ge upp innan jag ens börjat.
Har bestämt mig att lägga mig på denna nivå för att verkligen slow-starta igång detta då jag har en förmåga att kväva mig själv med massa "jag ska ditt- jag ska datt"

Det som är lättast att hinna med är enkla promenader med vagnen. Eftersom då sover oftast lilleman. Han blir inte rastlös så att man måste avbryta för att ta hand om honom. Det har jag bestämt att jag iaf SKA hinna med 4 ggr i veckan. Det tror jag verkligen inte är några som helst problem eftersom jag oftast är ute varje dag. (om det inte är snöstorm)
Sen har jag planerat några enkla pass med enbart kropp och ett gummiband som jag kan göra den lilla stunden som ev. lilleman kan roa sig i babygymmet.

2 veckor - det ska jag väl klara!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...