onsdag 7 april 2010

En helg senare..

Spring Brejk i ö-vik stod på schemat förra helgen. Jag vet lite sen i svängarna med mitt bloggande, men det är inte alltid man får tillåtelse att göra det. Hur som helst, det va riktigt roligt, Rickard stod som start på cross banan och på hillsprinten. Jag och Melvin fungerade publikvärd. Riktigt häftig tävling.

För övrigt går det hyfsat med min kom igång igen. Promenaderna har jag lyckats bra med! Nu är det bara att trappa upp. Börja ju bli riktigt trevligt väder ute också.

Va till banken nu innan påsk och pratade lite. Och det lät ju inte så tokigt. Förutom att det förmodligen blir andra restrictioner till hösten och då är det mer oklart. Typiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...