måndag 16 augusti 2010

Testmånad

med start förra veckan har jag mig en liten testmånad då jag kör ett matprogram baserat på Fredrik Paulún's GI månad. Kan börja med att säga att det är grymt skönt att slippa fundera ut hälsosammare maträtter själv. har gjort det förr och det är lätt att få idé-torka, då man har det ganska ofta bara när man ska laga vilken mat som helst. Mera positivt med denna kost, som jag kört en vecka, är att jag inte alls är lika uppblåst i magen! Har varit så trött på det, så fort man äter något så har magen blivit världens ballong. Har hittills inte kört nitiskt på programet utan tagit det lite lugnt. Det har ju varit både kalas och annat, man måste ju få unna sig lite oxå. Men jag ska köra denna vecka lite hårdare hade jag tänkt.

tyvärr så har jag blivit förkyld igen annars hade jag nog varit och sprungit både i helgen och idag. Men jag har inte riktigt vågat de. Vill ju inte bli sängliggande nu. Ett och tom tre tror jag yoga pass har det dock blivit. Grymt skönt.

I huset har det hänt lite under helgen, vi har rivit i hallen och gjort nästintill klart för att sätta upp gips och lägga golvet. På fredag kommer rörmockaren och ska hjälpa oss med att få vår duschkabin på plats och i funktion. yeahj! Vi köpte den när vi var upp till Luleå, i fredags (en vecka efter köpet) börja vi fundera på vart *#%& den var någonstans. Det visade sig att de inte ens hade skickat den. -Grattis!
Fick dock lite gratisgrejor medskickade för deras miss. Alltid något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...