onsdag 18 augusti 2010

UT ur mitt huvud!

Förvirrade tankar av en föranande känsla, som jag hoppas att det är felaktig. Blir jag bortplockad pga av mitt agerande?
Om, ställer jag mig frågan Varför? Varför har ingen pratat med mig och gett mig den chansen att ändra på mig? komunikation tack! Alla behöver vägledning efter vägen på ett eller annat sätt. En flexibelperson kan man forma och få ut mycket av, men man behöver tala om hur och varför.

Jag vet att jag kan göra detta BRA - RIKTIGT BRA. Det vet nog du/ni också. Ni har sagt det förr - att jag kan och gör det bra.

Därför hoppas jag också på att jag har fel. Jag vill ha fel. Men har jag det inte förtjänar jag att få veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...