söndag 17 februari 2013

Vänta in en härlig dag

Här sitter jag och barnen och har lite morgonmys framför bolibompa. Solen är på väg upp ute och det riktigt känns som att det kommer bli en bra och skön dag. En kaffekopp och lite frukost så ska vi se vad det blir sen. Om vi inte mår för risigt någon av oss (barnen) så blir det eventuellt kalas senare. Ska fixa en mini "hotell" frukost strax innan mannen kommer ner.

Just nu har jag en riktigt kreativ period. Jag kollar på stickor och tänker att jag kanske ska lära mig sticka och virka. Jag vill köpa hem tyg och sy grejor till barnen. Mössor, tishor och en klänning till lillfröken. Kanske några nya öron till frökens 'Nin (kanin).
Igår gjorde jag en tavla till en vän. Tyvärr kan jag inte visa den just nu, för jag vill ju att hon inte ska hinna se den innan hon får den :) Men jag tänkte lägga upp en bild på den sen.

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...