lördag 6 april 2013

Ha gjort årets andra löppass

Sådärja! 

Andra passet avklarat och det kändes ju inte alls så där tungt i benen som när jag sprang hem från jobbet. Härligt! Äntligen så börjar det lossna. Ja den där "tummen ur röven".

Men det gick ju inte helt felfritt. Ja, alltså löpningen gick ju bra men jag hade ju en del problem innan jag lyckades ta mig iväg. Har ju efter mycket eftertraktande köpt mig ett par vind-tights. För er som inte har provat eller har ett par - dom är inte alls så där stretchiga som vanliga tights. Näh. 
Så jag med mina knubbiga vader skulle bara dra till dem lite nertill och vad händer? Jo, dragkedjad hoppade ur. FLOOOPP!

Såklart. 

Ingen kanontid men men... 22 min 3,25 km = 6.77 min/km



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...