tisdag 16 april 2013

Hemma träning

Jag har alltid haft så himla svårt för hemma träning. Har tänkt många gånger att "de är ju bara att....". Och SÅ är det ju bara. OM man lyckas hålla fokus förbi allt som faktiskt finns hemma som distraherar en att få träningen att bli av. 

Jag har hittat ett sätt.

Hittade en app med mängder med övningar och program som man kan köra. Lätt att använda och övningarna går som i ett så man hinner som inte tappa fokus. Det är bra. Sen är den gratis - Jag vet! Bingo på den liksom! 

Självklar finns det en saknad av att gå på grupp-pass och lyfta skrot i gymmet, men som vardagen ser ut så är det inte läge för det. Jag får hålla mig till att träna med appen och ta min löprundor när storasyster är hemma och kan se efter de små.
 Men förhoppningsvis så kanske man kan börja på ett år eller två då barnen är så pass stor att man kan ta med dem på barnpassning. När jag själv jobbade på gym var det vääldigt populärt. 
Det förstår jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...