söndag 4 augusti 2013

Avslutar semestern med Nolia mässan och halsont

Foto: Gabriella Rahm


Ja då var det bara timmar kvar av den här semester och det känns lite sådär. Vi har haft en väldigt skön semester ändå. Bra väder i det stora hela, Bugar mig för vädergudarna. 
Vi har inte gjort några stora svängar och slagit på stora semester-trumman. Nope! Men vi har hunnit en del här hemma, och varit mycket med barnen. 
Holmön och visfestival. 
Men som sagt är det inte mycket kvar av semestern för denna gång men vi ska väl hoppas att vi hinner med en del på helgerna framöver innan vintern har tänkt slå sina kalla fötter. 

Det blev i alla fall en sväng på Nolia mässan idag och kikade förbi Paulun's montern och köpte mig en bok och kokosvatten. Skrev upp mig och roffade åt mig en folder. 
Shoppade mig ett par nya friluftsbrallor och är hur nöjd som helst med dagens köp. 
Mindre nöjd med min hals. -den gör ont! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...