tisdag 27 augusti 2013

Tillbaka!!



Men hallå där. Saknat mig? Nä, jag tror du har överlevt. 
Nu är jag i alla fall tillbaka med både ny frisyr och en handfull mer motivation och träningsduglighet. Fattar ni att jag hade ont i halsen i två veckor?(!!!). Bara för att vara på den säkra sidan sen så har vilat ytterligare en vecka. Just in case!

Igår körde jag igång lite lätt med ett styrkepass med Gabriella som sällskap. Gick som en dans. Känner att jag skulle vilja köra något idag egentligen också men eftersom det är middagsmöte med ledningsgruppen idag, och jag för tillfället vabbar med två trötta och slitna barn, så lär inte det hända! Men i morgon....! 

Annars då? Pja.. Önskar jag var bättre på att motivera och inspirera! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...