onsdag 16 oktober 2013

At the gym

Jag måste ju erkänna att jag känner mig en smula ringrostig i gym-världen. Det var ju ett tag sedan sist. Men en sak är säker, bra känns det! 
Gjorde ett besök efter middagen idag medan Gabriella gjorde lilleman sällskap med lite bamse tittande. Flisan hakade på farmor och farfar eftersom lilleman är sjuk och Rickard kommer hem på nätterna nu för tiden och ska kunna hinna få någon sömn på dagarna. 

Det blev kanske inte den mest seriösaste träningen jag gjort, men jag håller fortfarande på att bekanta mig med stället och maskinerna. Älskar verkligen att dom har rodd-maskin. Fasen vad skönt det är, och vilken träning sen. 2000m och dryga 10 min. (9:53 för att vara exakt). Sen hittade jag en cable-cross, NICE. Med stort N. 

På lördag ska vi ha instruktion i gymmet. Sen kör vi!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...