torsdag 3 oktober 2013

Tredje dagen av UT's Biggest Loser

Vi är inne på dag tre i tävlingen (ja, den som snart har passerat). Det har än så länge inte gett (inte för att jag vägt och kollat men) något resultat, och inte särskilt stora förändringar heller. Det beror på 1. jag är så sjukt trött. 2. haft ont i ryggen. 3 varit lat. Ja, Om jag ska vara ärlig.
Men vi är i alla fall ute och går på luncherna. Det är ju något i alla fall. Jag, Tessa, Larsa och Ellen. Ja också "Bubben". Kanske blir det snart ett träningskort och några gympass med gubben också. Räknar med det.
 
Om jag sen vågar helt utlämna mig till sårbarhet, ska jag ladda upp bilder på mig själv. Varje månad så att man kan se resultatet från början till slut. 
 
Men jag ska fundera en dag till.. eller två. :)
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...