lördag 12 april 2014

Ha haft den bästa av dagar


Idag har varit min dag. Min födelsedag. Med allt vad det innebär. Det är lite speciellt det där ändå, med att fylla år och bli uppvaktad med pompa och ståt. Så nu har jag gått och blivit "halv-tant" som vissa kallar det. Jag har haft en så bra dag, men mycket gott att äta och massor med trevliga människor som ville dela dagen med mig. Tack så mycket för uppvaktningen. Nu sitter jag i ett stilla kök med ett vinglas och lyssnar på tystnaden som lagt sig efter allt härligt besök. Med massor av vackra blommor i nästan varje hörn i huset. En orgidé, massor med tulpaner, fredskalla, en som jag inte har en aning om vad den heter, och blombudet från släkten i Bredbyn. 
Kanske den finaste. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...