måndag 23 mars 2009

Första gröt veckan

Ja nu har man varit duktig och ätit gröt till frukost varje dag i ca 1,5 vecka. Det går riktigt bra, störtsa skillnaden jag lagt märke till är att jag är mycket piggare. Trodde det skulle vara jobbigare att kliva upp för att hinna med men ~nje inte nå mycke
Ska definitivt fortsätta med detta, speciellt när jag känner mig slankare dessutom. :)

Förra veckan blev det en del promenader iaf inte så mycket andra pass. klämde in ett löppass mitt i veckan och det kändes riktigt skönt, skände mig otroligt stark. Idag har jag löpt hem från jobbet, kände inte mig lika stark som förra veckan men det gick hyffsat bra iaf. Fick mjälthug mycket men som, till skillnad från förr, gick över ovanligt fort. körde lite situps och armhävningar när jag kom hem bara för att komma igång lite med styrkan också.

Jag är riktigt sugen på att kommit tillräkligt i form för att kunna köra iaf en liten tävling i sommar. Hade varit riktigt roligt. Planen för denna vecka ser nog ut lite som så:

löppass ~ avklarat idag!
styrka ~ska se till att ta mig till gymet i veckan.
yoga ~är riktigt sugen på att återuppta yogan till helgen.

Ja, jag tro vi planerar så och allt utöver får jag se som bonus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...