måndag 9 mars 2009

Veckans "To do"

Ja, ska man vara duktig och planera denna veckans pass. (~ska man bara se till och hålla det också hahaha) Morgondagen hade jag tänkt att jag skulle ta ett löppass hem från jobbet. Sen får jag se om jag lyckas ta mig till gymmet för att antingen ta ett spinningpass på torsdag eller om jag löper dit och ta och kör lite styrka. Söndagen står det iaf yoga på schemat.

Det här är iaf det jag som minst skulle vilja hinna med denna veckan. Hade kunna löpa hem idag med men med den otroligt bra planeringen så hade jag naturligtvis inte fått med mig några kläder. !typiskt!



2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som planerar! Smitta av dig lite energi på mig! =)

    SvaraRadera
  2. Vad härligt, tråkigt bara att allt jag planerade stöp i plurret. :) men jag tänkta att ju mer man skriver och tänker det ju mer kanske man gör det...

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...