tisdag 13 april 2010

Med en enkel tullipan...

Ja, då var man ett år äldre igen då (igår). Hade väldigt trevligt besök i söndags trots att det både blev skrikigt och kissat på mattan. :)

Rickard kom hem, han och storbarna har varit i luleå i helgen och hälsat på Ola och grabbarna, ganska precis innan besöket anlände. Fick både smycke och presentkort..jag som blivit nöjd bara man får lite besök.

Lite paket bestod av: Av älsklingen fick jag ett ursnyggt halsband (bild kommer). Och av mamma fick jag ett par supersnygga sneakers! Love them! Av Pappa och Marie fick jag presentkort och en bok jag önskade mig, det var vad jag ville ha. Är väldigt inspirerad av boken nu. Skulle vilja köra på och se vart det landar. Spel som jag velat ha ett tag fick jag, klipptid, blommor och pengar. Ja, allt jag fick hade jag faktiskt önskat mig! Lucky me!


Saknade Rickard otroligt när han var borta över helgen. Men trotts det så var det o andra sidan även väldigt skönt att vara för sig själv en gång. Jag och lilleman fick låna en bil av Thord (tack snälla) och tog en roadtrip till ö-vik. Trevligt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...