tisdag 25 maj 2010

Dop med 39.9 graders feber

I helgen döpte vi vår son. och lämpligt till dagen före så fick jag en släng till av förkylning och feber. Denna gången lite högre feber. Blev ganska slut innan dagen var över men det gick väldigt bra under omständigheterna och ett fint dop fick vi.

Jag som trodde att jag skulle få börja ta mig ut och löpa igen och då blir det så här. Som alltid! Jag förstår det inte. Så fort man börjar då åker man på en förkylning och så håller det på. Hur kommer man ur denna cirkel. Vill vara frisk och känna att man har ork till saker och ting. Är trött på att bli omsprungen på gator och gångstråk av hurtbullar som är ute och springer, utan att själv kunna vara där och trängas frisk och kry med träningsmotivationen på topp.

SKA köpa mig en yoga DVD! det borde man väl kanske kunna göra lite iaf. som ett slaggs mjukstart...

2 kommentarer:

  1. Yoga lät farligt =) Fast det är nog inte så dumt som det låter.

    SvaraRadera
  2. Nej jag ska bli vig som en katt! :D

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...