måndag 17 maj 2010

I sommar värmen

Ja, nu är den här. Sommarvärmen! Hur underbart är det inte?! Höll på få slag i lördags när värmen slog till. (eller var det fredag?) Här har man gått med jacka och mössa, och helt plötsligt kan man bara sitta i bikini utan problem. Brände mig på en gång, underbart. hoppas bara man får bort "ränderna" innan lördag då vi ska ha dop.

Förkylningen har släppt och man börjar med detta väder bli riktigt taggad på att löpa igen. Men jag vill inte göra misstaget att börja förtidigt som man gjort så många gånger tidigare. Men snart så...

Håller på att kolla på vitvaror till huset. Vi planerar att köpa allt färdigt till när vi ska flytta in, då vi behöver kyl och frys till köket omgående då det endast sitter en 1/3 kyl där nu. Får typ in frukostgrejorna, hehe. Ska kolla lite offerter hos olika så att man kan jämföra priserna. Vi har kollat bla på tretti.se vi kör ju de grejorna själv från sthlm. Då kan man ha lite koll på när grejorna kommer också. Men det kommer ju bli endel. Fördelen med tretti.se är att de har så mycket. vi kommer ju behöva endel grejor till tex badrummet också. Har hittat ett badkar som är så sjukt snyggt. Känns riktigt roligt att få göra ordning ett hus efter eget smak och tycke. Ska bli riktigt spännande. Tror att jag ska köpa mig en inredningstidning för lite inspiration....

2 kommentarer:

  1. Visst är det skönt med varmt väder. Jag va ute och gick igår kväll en timme.

    SvaraRadera
  2. Klart det är skönt! men har du lyxat med promis, det var inte illa. :D

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...