måndag 25 oktober 2010

1 vecka innan jobbstart...

Nu är det bara en vecka kvar av mammaledigheten. Sen börjar man jobba igen. Ska väl bli rätt bra att komma igång igen. Var förbi på jobbet idag och hörde mig för vad jag skulle göra till veckan eftersom ingen hört av sig som de sagt. Fick då äntligen veta. Är väl inte överförtjust i hur det blev, med tanke på vad jag gjorde tidigare och hur jag trivdes med det. Men jag har ju ett jobb. Det som dock känns helt ok är att jag i alla fall få åka med första dagen för att se vart allt är.

Rickard och jag väntar annars bara på att kiruna killen ska höra av sig och komma för att köpa vår bil. Hade varit super, då vi får rabatt på vår nya om vi inte har något inbyte. Vill att den nya ska komma nu! ;) Den nya blev en Outlander -11! (-10 var slut) Kommer bli sååå bra. Sen att den kostade ett par tusen mer i inköp gjorde inte så mycket då den har 20hk mer, drar en dl mindre/mil, och dessutom är 700 spänn billigare i skatt/år! Gryymt!

3 kommentarer:

  1. Vad fick du för nya arbetsuppgifter då?

    SvaraRadera
  2. Jag brukar ha ganska bra koll men nu blir det ofta hel snurrigt, tror jag tappat bilnycklarna när jag sitter i bilen och kör m.m. =)

    Vad är det tänkt du ska göra för nått på jobbet nu då?

    SvaraRadera
  3. Det blev som väntat. Holmsund-tamro. :/

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...