lördag 23 oktober 2010

Men...

...herregud vad dålig jag varit på att blogga på slutet. Det är ju rent så man får skämmes!

Uppdate: Ja det har väl inte hänt så fruktansvärt mycket på slutet egentligen.
Huset; så har det målas i hallen i källaren, plus trappen. Blev riktigt bra och nu är det som bara att lägga in heltäckningsmattan där med.
Vardagen: Inte allt för mycket. Jag och Melvin har lunkat på i vår takt, lite halvförkylda. Jag har fortfarande inte fått veta vad jag ska göra på jobbet exakt, vilket börja bli riktigt irriterande. Men JAG får väl ta tag i saken IGEN och ringa och fråga på måndag. *suck*
Har därimot tagit tag i detta med tandläkaren, (som jag inte besökt på 7år) fått min tand (som varit trasig 1,5år) lagad idag. Kommer få laga mer med, men det gör inget. Har ju fixat detta nu så jag kanske får behålla mina tänder ett par år längre iaf. hehe.

Dagens yeahj!: Har varit och beställt en ny bil idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...