måndag 13 maj 2013

Ett "bra att ha" som jag har så svårt att sätta mig in i

Det här med pensionen. 
Hur kul är det att tänka på när man är...harkel...mummel
..som jag? 
Inte särskilt. Nej. 
Men det är ju ett nödvändigt ont om man vill leva någorlunda med huvudet över vattenytan när man blir gammal. Men jag har såå svårt att sätta mig in i det. Jag kan ju tusan inte ens föreställa mig hur livet blir när man blir panchis. Huuur ska man då kunna planera för det?! Men jag har smått börja ta tag i mitt blivande liv som pensionär. Jag har anlitat en byrå för att förvalta mina fonder vilket jag tror bra på. 
Woohoo, PRO poäng till mig! 

För övrigt imponerade jag på mig själv idag då jag lyckades göra ett exel-dokument med rullistor och formler och sånt. Fick någon snabb-kurs i exel och word när man gick högstadiet, men kommer man ihåg något av det? Noop! 
Klarar mig bra på envishet och google. 

Nej, nu måste jag tyvärr avsluta och gå och binda fast barnen i sängen :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...