onsdag 1 maj 2013

Valborg 2013

Jamen ska vi inte ta och sjunga in maj, våren och hela härligheten? 
Våren är här på riktigt och det är underbart.

Efter mycket velande igår så bestämde jag mig för att ta barnen och gå för att titta på majbrasan borta vid barnens dagis. Mest tveksam var jag när vi satt och åt middag då värsta stormen drog förbi och det både blåste hårt och haglade, men efter bara drygt 10 min var det över. Mycket konstigt väder det här. 

R kom också förbi efter han var färdig på jobbet. Däremot var jag ju rätt korkad som valde helt fel skor och inte tog med mig vantar. Sneakers på en blöt halvlerig grusplan, mycket smart - nä inte särskilt! Det var en hel del folk där och många från barnens dagis, så man hade en och annan att snacka skit med. 

Nu är det Maj. 
Snart är det sommar! 

Yiiieee! Om jag längtar?
Bajsar björnar i skogen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...