tisdag 28 maj 2013

Göteborg för första gången

Hade ju tänkt berätta lite tidigare vad jag håller på med, men som ofta är jag rätt trött på kvällarna och inte hittat orken. Men nu måste jag bara.

Tog flyget tvärs genom landet ikväll och befinner mig just nu i en dubbelsäng med nypressade, prasslande sängkläder i ett rum på Gothia Tower i Göteborg och ska tillbringa kommande två dagar här. Varför? En av våra större kunder ska ha årlig träff och vi är här för att vara ansiktet utåt. Kommer bli riktigt bra det här.

Som första gångs besökare i den här staden så blev första intrycket väldigt bra. Att se Liseberg mot horisonten i kvällsskymningen och kliva in på gigantiska Gothia Tower mitt emot, ja då känner man verkligen att man är från Norrland :)

Nu ska jag ta mig en god natts sömn (förhoppningsvis) och frossa i hotellfrukost i morgon innan spektaklet drar igång.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...