onsdag 18 mars 2015

Ett paket med kunskap och inspiration



Idag fick jag hem mitt paket med böcker från Adlibris. I det låg fem böcker, fyra med kunskap och en med inspiration. Eller kanske är det inspiration i fler om man tänker efter. I varje fall, är det boken ovan som jag syftar på. Det här låter ju bara så häftigt. Drömmen hade varit att kunna göra denna hela familjen, men efter att ha snabbläddrat i den och insett att många av sträckorna verkar väldigt tekniska så kanske det blir svårt. Men jag skulle absolut vilja göra vissa delar av den. 

Den som, ja, efter att endast gluttat lite i boken och egentligen inte alls läst vad det innebär, så verkar helt klart sträckan VAKKOTAVARE - SITOJAURE väldigt intressant. 

Åh, kan riktigt drömma mig bort och se vidderna av fjäll. Känna vinden smeka ansiktet och gruset under cykeln. Blåbärsrisen som knastrar och stillheten som vildmarken bjuder på. 

Nu ska bara ungarna lära sig att cykla så kanske det faktiskt är genomförbart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...