onsdag 11 mars 2015

Tillskott i friluftsgarderoben

Idag kom det paket. I det låg vårt senaste tillskott bland frilufts prylar. En primus glas lantern. Se' gött!
Den kommer bli härlig att ha med och tända när vi är på våra skogs äventyr.  I en enslig stuga i skogen eller i tältet. Jag hoppas verlligen att vi får användning av den ganska snart. Sen Höga Kusten Winter Classic har jag verkligen fått mersmak för det skogsliga. Djupa gran skogar som leker med fantasin. Vidder så storslagna att dom får vem som helst att häpna. Vinden som leker i träden. Hm.

En del andra praktiska saker fick vi också.  Pack påsar för att sortera packningen i ryggan. Kommer bli kanon det här. Man är väl lite av en pryl nörd, men mycket är bra att ha också.

Måste bara visa en urban sak som jag känner skulle passa fint hemma hos mig. På min axel och så ☺
Ser ni bilden? Snygg eller hur!?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...