torsdag 29 oktober 2015

Ett försök att få till något vettigt

Här sitter jag i soffan och ska försöka få till ett mat schema. Det är lite klurigt ändå. Jag har nog inte berättat här att jag har pga av obalans i kroppen bestämt mig för att göra en kost - resa och försöka få ordning på balansen. Har i alla fall skrivit om det här.

Att ta bort gluten, mjölk och ost, socker, sötade livsmedel, svamp, vinäger, sojasås. Och dra ner på stärkelsrik mat och frukt gör det lite knepigare att få ihop dagen 😊 Det har gått ganska bra men jag har känt av lite i kroppen och är inte alls riktigt med på vad det kan bero på. Det skulle nog vara dags att få till en matrotation snart också, men framför allt måste jag vara bättre på att dokumentera det jag äter.

Så! Ett mat-schema. Det ska vi försöka med idag. Vad har du för planer med dagen? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...