onsdag 14 oktober 2015

Frostiga mornar

Det har verkligen börjat visa sig att vintern tänker dyka upp inom en snar framtid. Mornarna när man går med barnen till skola och dagis är så krispiga att det nästan hörs när man går. 
Igår var det så där bitit, ni vet. Nog mest för att man inte riktigt hunnit vänja sig än. Men med tanke på att mina utbud av användbara byxor är begränsade p.g.a väldans stor mage så fick jag komplettera med ett par ulliga långisar idag. Mycket skönare. 



Annat som händer idag? 
Jag ska ge mig in på att näringsberäkna bröden som jag bakat senaste dagarna. Mer om det kommer ni snart kunna läsa om på WorkoutRepeat.
Sen om orken räcker så fortsätter jag med renoveringen av övervåningen. 
Måla, måla..
Tapetsera...
Vad ska du göra idag? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...