onsdag 1 juni 2016

Tillbaka till vardagen

Efter två fantastiska veckor är vi hemma och tillbaka i vardagen. Barnen går i skola och förskola och jag och lilleman hänger hemma med allt vad det innebär. Vi har sen vi kom hem haft fantastiskt väder och jag brukar skämtsamt säga att vi tog med oss sommaren från Skåne. 

Natten till igår hade lille E nog sin värsta natt hittills. Innan jag somnat hann han vakna och var JÄÄTTE upprörd. Jag tror klockan var närmare 02.00 innan jag lyckades få honom att somna om. Då vågade jag knappt röra mig. Ville ju inte riskera att han vaknade igen. Så den natten tillbringade jag smått slumrandes på soffan med en liten kille på magen. Efter ett mål vid 05.00 så gick jag upp och vi la oss i vår säng och sov...tills väckaren ringde 06.50. Det var en trött dag igår....Zzzz. 

När jag kommer hem och ha lämnat barnen på dagis brukar jag en liten stund kolla på Nyhetsmorgon och igår pratade dom bl.a. om kaffedrinkar. Jag provade att göra en där du fryser kaffe till iskuber som du sedan låter lösas upp i havremjölk. MUMS! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...