tisdag 13 januari 2009

Första passet på länge


Ja då var det avklarat för dagen. Måste verkligen börja skärpa mig, blir så arg på mig själv. Varför är det sååå svårt? 1. jag tycker det är roligt! 2. jag mår mycket bättre med mig själv. 3. Jag ORKAR mycket mer, och får dessutom bättre tålamod som är lika bra för mig som min omgivning. hehe.

*arg* Nej det är den här f----lalala-- latmasken som kryper upp i en. Men nu ska den ut!

Timade en tvättning av bilen och ett träningspass tills att sambon skulle anlända på jobbet, tog mig en löpning runt västerslätt, varvade ett par min gående och löpning. Så här i början får man ta det lilla lätta. :)

Nej nu är det dusch som hägrar sen tror jag det blir sängen bestämt. God natt!


3 kommentarer:

  1. Wow, vilket vackert kort! Hemlängtan direkt :-) Är det fotat i Skule? Känner igen det där med träningen. Så svårt att komma igång, så svårt att hålla igång. Men varför? Man mår ju bra av det!

    SvaraRadera
  2. Jepp, skule är det. På väg upp för viaferratan :) det är sen senaste semestern.

    SvaraRadera
  3. Jag förstod det! :-) Så vackert, någon gång så ska jag lyckas med att följa med. Har ju pratat om den där viaferratan i flera år!

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...