lördag 31 januari 2009

Shoppoholics grad 1

Ja nu har vi lyckats igen. hahah det är så typiskt varja månad säger vi att "det här är det vi har att röra oss med så vi får ta det lugnt denna månad" Men det är alltid någonting. Idag har vi varit väldigt duktiga *skratt* (det är helt otroligt) så fort gick det att bränna 1000 spänn som vi egentligen inte har. Gick en sväng på stan och snabbt var det ett par byxor, fyra tröjor, trosor och en tjal. eller har och har... vi har ju dem, men det hade väl kanske varit smartare att disponera dem på ett annat sätt. Men bra mår vi...hehe

Nu ser jag fram emot imorgon när vi ska gå på ett yoga pass jag och min sambo. Känns riktigt skönt nu när man börja komma igång med kroppen. Mår mycket bättre och känner mig piggare och gladare. Det kommer bli grymt jobbigt, har ju så f--bnt korta muskler så det kommer kännas på BRA! Hoppas bara att Rickard kommer tycka om det så att det är något man kan fortsätta göra på söndagar. Hade varit grymt bra med den kontinuteten. Inte bara fysiskt utan också mycket för motivationens skull. *hoppas hoppas*

Nu ska jag gå och kolla planerna för middagen, Hoisin kyckling med ris. MUMS!

1 kommentar:

  1. Hehe, ytterligare en gång. Vad jag känner igen mig! Fast jag gjorde en rejäl shopping till min kamera denna månad som har totalt slagit ut min ekonomi så att den inte existerar längre... Men det är en annan slags shopping, haha! Shoppaholic needs to go to rehab....

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...