lördag 17 januari 2009

Soffpotatis

Ja, idag har det inte hänt mycket. Har mest bara njutit av att det har varit helg. Gabbi har sprungit runt i pyjamas hela dagen och har det inte varit för att vi for och handlade i morse så hade det varit väldigt lockande att följa samma spår.

Kan passa på att bjuda på ett middagstips: Kyckling Nachos! MuMs! hackad lök, hackad tomat, salsa, stekt kyckling kryddad med tacokrydda, släng på lite nacho chips och ost, gratinera i ugnen. mosa avokado och blanda med gräddfil som sås. jum jum

Imorgon ska jag göra ett försök att ta mig ut och träna, då kanske jag har lite mera att berätta. om jag nu får tummen ur :)

3 kommentarer:

  1. Hej din soffpotatis! Jag har kommit på att du ska ta ut lite semester och komma ner och springa midnattsloppet med mig i augusti! Inga protester! :-)
    Då har vi ett gemensamt mål som vi kan träna för, kanske klarar vi av att släpa oss ut och röra på döfläske' då!

    SvaraRadera
  2. Oj det hade varit en grej att ha på meritlistan. Måste kolla hur det blir med vår semester, eller vad i det är ju naturligtvis en helg. Men det ska väl kunna vara genomförbart. Kramar

    SvaraRadera
  3. Jaaa, jaaa, jaaa, jaaaaaaa! :-) *hoppas* Fast just nu känns det bara äckligt jobbigt att börja springa... Hahhaha, jag är hopplös! Men det är just därför jag behöver ett mål!

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...