lördag 26 juni 2010

Nedräkningen har börjat

Ja, nu är det bara 6 dagar kvar tills vi får nycklarna till vårat hus. Jag ska för första gången bli husägare, känns både stort och spännande. Rickard har redan övat ett par gånger tidigare, men tycker ändå att det är väldigt stort steg både för oss och för mig själv. Nu är det bara hunden och husvagnen som saknas i vårt familjelivschecklista! hehe...

Med tanke på att vi bara har packat 1 ½ låda så känns det lite stressigt just nu. Fast jag egentligen inte behöver. Tror att det mest är för att man inte har riktigt koll på allt. Det är ju inte stressigt om man tänker efter, vi får nycklarna på fredag. Golven har vi tänkt slipa under helgen. Vitvarorna kommer på måndag. Sen hinner vi eventuellt flytta typ förråd och grejor innan vi drar iväg för det årliga multisporteventet. När vi kommer hem sen, har vi fortfarande typ 2 veckor innan vi ska vara ute ur lägenheten. Och vi har semester - så egentligen så kan jag bara gå och slappa lite till...hehe. Nej, endel packa ska det nog bli av i veckan. Så lugnet hinner lägga sig innan vi ska resa bort.

Har fejat och grejat. Lilleman sover och Rickard ser nog på TV, vad vet jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...