onsdag 16 juni 2010

Promenera mera och ev(!) badrumsmöbel

Rickard och jag tog en sväng och tittade på kök idag, men vi hittade istället en ev(!) badrumsmöbel som var riktigt cool. Bara älskade handfatet och kranen. (svårt att beskriva hur det såg ut, så jag tror inte ens jag ska försöka) Ser ut som man ställt handfatet på en bänkskiva (förstår ni!??) sen kranen - mycket bredare än en vanlig och platt....ehh....fan vad svårt det häringa blev! eh, skitsamma.

Följde med en sväng till jobbet idag och promenerade hem. Tog sin lilla tid som vanligt men med det sköna vädret gick det som en dans trotts min hosta. Frågade lite ang. träningskort eftersom att jag går hemma. Skulle inte vara några problem. :) yeah! Vi började dock prata om olika gym och deras priser. Helt sjukt vad dyrt det kan vara. Har tidigare tränat på Träna på teg, men nu flyttar vi ju längre därifrån. Det är bara det att det inte riktigt är nära till något gym. Sen var det ju det här med priserna med, Iksu spa (som jag tror bli närmast) tar runt 6000kr för ett årskort!! rena rånet skulle jag vilja säga. Sen är det Sport&motion och Träna som är i närheten. Träna tog tidigare 3400kr men har höjt nu efter deras renovering/nyinvigning till 4200kr. Lite mera själigt! Har aldrig varit in på Sport&Motion men som det känns nu, så lär jag nog stanna hos Träna!

Hem en stund sen ut igen, ner på stan och köpa hostmedicin. Noskapin fungerar, hostar mycket mindre. Synd bara att jag får så ont i ryggen av dem istället och känner mig allmänt svag i kroppen. Men det är bara välja ONT eller HOSTA?! Men de är guld värd när man ska sova, då är jag inte lika besvärad av ryggontet men otroligt besvärad av hostan.

och inte bara jag.... (!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...