måndag 14 juni 2010

Slappdag

Jag tog mig en riktig slappdag idag. Trott att det både behövs stadas och packas. Jag får se om jag tar tag och börja packa en låda där nere innan jag går och lägger mig.

Bastufrämmande fick vi i lördagsnatt. Rickard hade vid ett tillfälle under kvällen sagt att det var ok att titta in på lite ångkokning. och så blev det. Lassemaja, Nickepick och Sandra tittade förbi. Jag, eftersom jag varit/fortfarande är sjuk gjorde dem inte sällskap utan gick och la mig.

Söndagen var vi nog ute och gick större delen av dagen. Tro vi var hemma vid typ 15-16, snåret och vi gick hemmifrån vid 12. Drog en film innan sängen hägrade.

Nu ska jag efter min otroligt effektiva dag gå och slappa lite till. Ska bara diska av lunchens stekpanna först. hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...