måndag 13 september 2010

Kanske kan hoppa från tröskeln snart...

Har fortfarande träningsandan hyffsat uppe. Knepigare med att "hitta tiden" men jag försöker. Jag är väldigt motiverad just nu och banne mig ska jag genomföra detta till mitt mål! Jag och Rickard har fått in en rutin på att ta en promenad på förmiddagen då lilleman ska sova och det känns otroligt bra, brukar bli en timma eller mer i rask takt.
Löpningen har det väl inte gått lika bra med men jag har som varit lite rädd för att börja med den för tidigt då det känts som en förkylning hängt på axeln och väntat på att få slå till med en rak höger. Yogan och styrkeövningarna har gått bättre med, har passat på efter jag lagt lilleman på kvällen. Fast vissa kvällar har varit prioriterade till att få lite ordning och reda i renoveringskaoset.

Renoveringen går väl framåt sakta men säkert. Vi hade elektrikern här förra veckan för att byta vår elcentral. Tog lite mer än en dag. Men blev bra. Så nu har vi "vipp"säkringar och jordfelsbrytare. Känns som ett måste när man har ett trähus. Får se om jag börjar måla imorgon, har tagit fram grejorna iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...